1 Mayıs 2012 Salı

veeeee prison break;eger aksiyon dolu,her dakikasını nefesinizi tutarak izleyeceğiniz size kalp krizi geçirtebilecek kadar heyecanlanacağınız bir dizi arıyorsanızz işte tam o tanıma uyan dizidir.
3 kere izlemişliğim vardır diziyi,olayların sonunda neolacağını bilmeme rağmen hep heyean yaparım ilk kez izliyormuşum gibi.

Prison Break, abd yapımı bir aksiyon dizisi.Dizinin başrollerinde Wentworth Miller, Dominic Purcell, Sarah Wayne Callies, Amaury Nolasco yer alır.

Dizide abisi suçsuz yere hapise atılan Michael Scofield kardeşini kurtarmak için suç işleyerek kardeşinin bulunduğu hapishaneye giderek onu kurtarmaya çalışır.zekası ile dikkat çeken scofield aynı zamanda inşaat mühendisidir ve vücuduna hapishanenin haritasını dövme yaptırmıştır,uzun uğraşların ardından abisi ile hapisaneden kaçarlar.
hapisaneden kaçana kadar yaşadıkları olayları geçtim hapisaneden çıktıktan sonra başlarına gelen pişmiş tavuğun başına gelmez..ben şimdi anlatsam sayfalar yetmez diziden de tüyo veririm,zaten hali hazırda baya tüyo verdim.

harika bir dizidr,şiddetle tavsiye edilir irolin.
scofield ve dövmeleri=) ben scofieldi çok sevdim farklı bir insan onun gibisine rastlamak zor demiyeceğim çünkü hiç rastlamadım öylesine..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder