31 Mayıs 2012 Perşembe

deneme

Kuzenimin çocuğu bizdeydi bugün adı rüzgar 10 aylık bebek.Diyeceğim o ki;10 aylık bir bebeğin yaptıklarını tahmin edebilirsiniz yemek yemiyor,yerse hemen altını kirletiyor,mümkün olduğunca az uyuyor ve uyanık olduğunda da iki dakika yerinde durmuyor.Tabi bir de salya durumu var bebek salya üretme makinası gibi peki bu kız bize bunu neden yazıyor derseniz bugün toplumun bebeğe bakış açısına bir kez daha tanık oldum..olaya geçeyim ben en iyisi.Biz rüzgarla oyun oynarken rüzgar benim yüzümü,elimi kolumu salyaya buladı,beni öpüyormuş aslında sonradan fark ettim,neyse ben elimi yüzümü yıkamaya gitmeye karar vermiştim ki annem yıkama dedi bebek salyası yüze iyi gelirmiş,doğalmış ya=) tabi ben bir süre kıpırdayamadan yerimde durdum:) şimdi sorum şu acaba bebeğin dışkısı da işe yarıyor mudur hani doğal ya=)) irolin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder