27 Mayıs 2012 Pazar

Boşluk..

Yarın önemli bi sınavım var ve ben sabahtan bu yana boş boş bakınıorum notlarıma.
İnsanın kafası rahat olmayagörsün hiçbirşeye odaklanamıyomuş.
Bari çalışamıyorum, ne yapsam faydasız slow bir şarkı koydum ,bloğa birşeyler karaliyim dedim.
Yazınca bi nebze iyi hissediyo insan deşarz oluyo sankii.
Az sonra tiyatroya gidicem biraz kafam dağılsın diye ama yararı olur mu bilemiyorum.
Böyle anlarda beni hiçbişe mutlu etmiyo!
İçimdekileri buraya dökmeye kalksam destan olur çıkar yazdıklarım.
Hep ileri bakmak istiyo bi yanım mantıklı olarak, doğru olarak. Bakıyorumda..Çok şeyi düzene soktum kendi adıma.Ama bi yanım hala geçmişimle mücadele ediyo kurtulamıyorum, atamıyorum..
Hazmedemediğim öle çok şey olduki zamanında gömdüm hepsini rest çektim, kaçtımm.Dirilecekler diye ödüm kopuyoo.
Sadece acı veren kısmı hatırladıkça ve bunu haketmediğimi düşündükçe işte bu hiçde adil değil!
'Önemsedikçe kaybettiğim insanlar var benim.İşte bundan nefret ediyorum'
Nefret etmekten de nefret ediyorumm..!
Herkes rahat olsun.
Kuş gibi olmak istiyorum artık..
İçimden geldiği gibi yaşamak..
Gerisi umrumda değill..!

selly

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder