12 Mayıs 2012 Cumartesi

Alışveriş Delisi

Bunuda al şunuda al bunuda şunuda onudaa....
Çar çur har vur saçç deli gibi deli gibi al al al paralarıı paraları saç deli gibi deli gibi alll..

Şu son günlerde baktmda kesenin ağzını bi hayli açmışım.Gerçi son günlerde diyip vicdan rahatlatıyorum burda ama ben o keseyi hiç kapatamadım.Bi ara para biriktirme konusunda iradeli davranıyorum sandım ama yok arkadaş olmuyo e ihtiyaç hepsii napayım.Öğrenciyim ben tamam genelde öğrenciler açlıktan yakınır ama benim öle bi sorunum olmadı şükür ama yetmiyo yinede nasıl biriktirim?
Hepsi ihtiyaç nan vala;ya bi kere giyime çok gidiyo gördüm mü dayanamıyorum.Okadar alıyorum şuan hala hiçbişeyim yokmuş gibi hissediyorum.Çoğu kızda var gerçi bu ama bende biraz fazla sanırım.
Halbuki ne önemi var önemli olan iç güzellik demeyi çok isterdim gel gelelim ki  ruh aleminde yaşamıyoruz(recep kingsin) insanın kendine bakması da önemli bi yerde :D
Tamam giyimi geçtik e bunun parfumü,makyajı,kremleri ..
Diğer elektronik ihtiyaçlar,kitaplar falan..
Dışarda yediğimde,içtiğimde de çok gidiyoo.
Yani kısacası her türlü gider var.
Bu durum ne kadar böle sürer bilmiyorum ama bişeyide farkettim alışverişide seviyorum ya.Bu yakınılıp ama vazgeçilemeyen bişey.Bazı kronik ilişkilerde olduğu gibi :D
Herneyse alıyorum kardeşim napim giden gitmiştir ..
kaçtım bn hadii :pp selly

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder