30 Mayıs 2012 Çarşamba

Takdire Şayan Astrolog

Biraz Türk Astrolog Nuray Sayarı'dan bahsetmek istiyorum.Nuray yaklaşık 20 yıldır profesyonel anlamda astroloji ile ilgileniyor.Çoğumuz onu ekranlardan tanıyoruz sık sık programlara konuk oluyor.Evet bende ilk kez programın birinde gördüm ve o an bu kadının enerjisine inandım.Sonra takip etmeye başladım kitabını falan aldım okudum ve baya hoşuma gitti.Normalde konu astroloji olunca çok fazla yorumcu ön plana çıkma yolunda ve bunu bildiğim için pek dikkatimi çekmiyordu özellikle türk astrologlar!
Nuray'ın enerjisini ekrandan hissettim huzur veriyodu öncelikle.Sonra Allah inancından bahsediyodu ki burası çok önemli! İnancın astroloji ve hayatınızdaki etkisini anlatıyordu.Söylediği çoğu şeyi mantıklı buldum.Sadece burçlar değil hayata dair herşey..
Kitabında ımm neydi ismi hah 'İçindeki gücün sırrını keşfet 'de bir cümle vardı çok haklı buldum:
Hayatında cimrilik yapan sevgidede cimri olurmuş..


Kitabında aynı zamanda çakralardan da bahsetmişti ilgimi çekti.Ve tabi feng shui enerjisine inanan bir kadın.Evini ona göre dizayn etmiş.Aslında enerjiye çok inananlardanım.En basitinden arkadaşlarımızı seçerken bile aldığımız enerji doğrultusunda hareket ediyoruz.Yada bi işe çok heveslenirsiniz ama içinizde kötü bi his vardır yapmazsınız, ertelersiniz onun sizin hayrınıza olacağını düşünürsünüz buda enerjiyle alakalıdır.Herşeyin bir enerjisi vardır.Ve şunada inandım birşeyi yaparken artık 2 kez düşünür oldum çünkü iyi yada kötü yaptığım herneyse bana geri döndüğünü farkettim.Daha dikkatli olmayı öğrendim.Bu kadının bakış açısı bana çok şey kattı.Şimdilerde yeni bir kitabı da çıktı : 'Beyaz Mucizeler'.

En yakın zamanda temin edicem sizede kitaplarını okumanızı tavsiye ederim.Tarafsız olarak başlayın ve sonra siz karar verin iyi okumalar ..

selly

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder