27 Nisan 2012 Cuma

fenerbahçem cumhuriyeti

ufacıktım,takım tutmayı balkondan aşağıya balon sallandırmak sanırdım ama o günlerde bile renklerine gönül vermiştim,balonlarımın rengi sarı ve lacivertti.
maçlarını izlemeye amigo kahvesine giderdik mahalle ahalisi olarak sonra da konvoya o zamanki sevincim hala aklım tezahüratlarım hala aklımda.Biri bana hangi takımlısın diye sorduğunda her zaman gururlanarak söyledim adını bu her zaman böyle..ve adını söylerken bilirim ki eger soran fenerbahçeli değilse yalnızım ve mutlaka kendimi savunmam gerekecek ve gerçekten kendimi her zaman ayrıcalıklı hissettim fenerbahçeli olduğum için.
Evet gerçekten anlatılamaz bir duygu o kadar duygusala bağladım bıraksan sabaha kadar anlatırım nasıl bir şey olduğunu fenerbaçeli olmanın.
Fenerbahçeli olmak güç gerektirir koçum insanda sağlam sinir sistemi olmalı,fenerbahçeliler dışındaki herkes sana saldırma potansiyeli olan kişilerdir ve fenerbahçeli olmak doğuştan gelir.irolin

1 yorum:

  1. çok fanatik olmasam da bende fenerliyim bu takımı seviyorum ya :D

    YanıtlaSil