27 Nisan 2012 Cuma

the professıonal

leon benim favori filmlerimdendir her sahnesini ezbere bilirim,benimle bu filmi izlemek tam bir işkencedir kendimi tutamaz konuşmaları önceden söylerim =) film de kendi kuralları olan bir tetikçi(leon) ve ailesi katledilen küçük bir kızın(mathilda) yollarının kesişmesi ile meydana gelen olaylar anlatılmaktadır.

film müzikleriyle,kurgusuyla ve oyuncularıyla izleyicilerine sinema keyfi yaşatmıştır,yaşatıyordur ve yaşatacaktır.


"leon:birini öldürünce hiçbirşey aynı kalmaz,hayatın sonsuza dek değişir,ömrünün geri kalanında tek gözü açık uyumak zorunda kalırsın.

mathilda:uyku umrumda değil leon,ben aşk istiyorum ya da ölüm hepsi bu."


"Mathilda : Leon, sanırım bir şekilde sana aşık oluyorum. Bu başıma ilk gez geliyor, biliyor musun ?
Leon : Daha önce hiç aşık olmadıysan, bunun aşk olduğunu nerden biliyorsun ?
Mathilda : Çünkü hissediyorum.
Leon : Nerede ?
Mathilda : Karnımda. Sıcacık. Hep orada bir yumru olurdu. Ama şimdi geçti."
irolin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder