11 Temmuz 2012 Çarşamba

Cate Blanchett - Skandal



Gizemli sarışın hatun.Ben ona böle diyorum çünkü hakkaten çok farklı bi havası var kadının.Onu ilk kez Skandal diye bi filmde gördüm ve oyunculuğuna şahit oldum.oldukça başarılı buldum.Aslında tek tek bakınca ilgi çekici bi yanı yok ama bütün olarak gözüme çok başka gözüktü.Neyse uzatmayayım yanlış anlaşılmasın (sadece küçük bi hayranlık eşcinsellik dürtüsü falan yok içimde yani.biliniz! :D ) Neyse kadın dediğim gibi çok hoş ve kanımca başarılı da.Filmden bahsedersek ünlü oyuncu Judi Dench ile birlikte (o başarılı ihtiyarı sakın tanımıyorum demeyin bana) rol almış. Çok iyi bi oyuncudur.50 küsür filmi var.İşte biarada oynadıkları  'Skandal' da rastladım Cate'e.Psikolojik,gerilimli bi filmdi.Bu tarz filmleri hep sevmişimdir.Sheba Hart isimli bir genç sanat hocasını canlandırıyordu ve film bittikten sonra bir süre o rolü düşünmeye başladım.Sonra wikipediayı açıp kadının diğer filmlerini araştırdım.Ödüllerini gördüm ve nekadar başarılı olduğunu.James Bond serisindede rol almış ve bir çok bildiğim filmde ve nasıl da farkedemedim :s Belkide biraz abartıyorum şuan ondan bahsederken ama tamamen içimden geldiği gibi.Belki rolüne hayran oldum bilmiyorum diğer filmlerini de en kısa zamanda izleyip görcemm.Özellikle I.Elizabeth'i canlandırmış çok merak ediyorum.Skandal'ıda tavsiye ederim ( biraz çarpık bi film ama sölim sonra arkamdan sövmeyin bu ne lan die ;) ama konu iyi işlenmişş.Ayrıca ben kötü film önerirmiyim? Hayır dediğinizi duyar gibiyim tamam çok konuştum kaçıyorum Skandal'ı izleyinn.. Filmin Konusu: İki kadının ihanet ve ihtiyaçları anlatan bir dramın içinde yaşadıkları psikolojik bir gerilim hikayesi SKANDAL... Londra’da bir orta öğretim o kulunda demir yumruk olarak tanınan , disiplinli ve münzevi kişiliği ile dikkat çeken Barbara Covett (Dame Judi Dench), uzun yıllardır kendisine yakın tek bir dostu olmayan yalnız bir kadındır. Kedisi Portia dışında Barbara’nın yanında kimsesi yoktur. Fakat hayatı, çalıştığı okula yeni gelen sanat öğretmeni Sheba Hart’ın (Cate Blanchett) varlığı ile değişir. Sheba Barbara’nın yıllrdır beklediği sıcak ve nazik dosttur. Fakat ona yakınlaştıkça öğrendikleri ilişkilerini sarsacaktır. Sheba öğrencilerinden biri ile (Andrew Simpson) aşk ilişkisi yaşamaktadır. Barbara Sheba’nın bu sırrını kocasına söylemekle tehdit edecek ve hayatının gidişatını değiştirecektir. Herkesin bir sırrı vardır Barbara’nın da öyle... Ve sırlar iki kadının   hayatlarının kesişme noktasıdır.   selly    
                                                 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder