19 Temmuz 2012 Perşembe

Birazda kitaplardann..

Evet birazda kitaplardan bahsetmek istedim nerden geldi birden aklıma derseniz geçenlerde kuzenim bizdeydi çok okuyan bi insan kendisi bu yönünü çok seviyorum ve hep okuyan kesimi takdir etmeme rağmen bi türlü o çok okuyan kesime dahil olamadım.Nedendir bilmem çabuk sıkılıyorum sanırım.Ama etkileyici,benliğimi  saran bir yapıt oldumu da affetmem aga :D Ben kitaba değil kitap bana yapışacak bırakmayacak beni.Herneyse işte kuzenle konuşurken son okuduklarından bahsetti ve ısrarla tavsiyeler savurdu mutlaka okumalısın gibisinden.Not aldım bi kaçını dedim blogdada yer verimde genç arkadaşlarımız da tavsiyelerden faydalansın.











Özellikle Tess Gerritsen serisi ve Grange'in kitapları en kısa zamanda okumak istediğim kitaplar.Ayrıca Murathan Mungan'ıda tavsiye ederimm.Hepsi güzel okuyun derimm..selly

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder