12 Haziran 2012 Salı

THE RİVER



Evet ne yazsam ne yazsam diye ekran başında düşünürken neden geçen başladığım diziyi yazmıyorum dedim.Bi kaç gün önce The River diye bir diziye başladım.Henüz 1 sezonu yayınlanmış olan dizi 8 bölümden oluştuğu için bir günde bir sezonu bitirdim.Bi garip hissettim.Yani şöyleki insan üst üste izleyince gerçek dünyadan biraz soyutlanmış ve kendini tamamen o dizinin dünyasında yaşıyomuşçasına hissedebiliyo.Bi göz yorgunluğu ve ruh yorgunluğu ile birlikte günü öyle bitirdim.Her neyse diziye geçelim konu itibariyle dizi
belgesel havasında.ünlü bir keşifçi amazonlarda belgesel yapmaya gidiyor tv ekibiyle.22 yıldır program yapıyor.Ve sonra bir gün puff adam kayboluyor.Haber alınamıyor ımm ismi Dr.Emmet Cole adamın.Baya baya böyle bitkiler,hayvanlarla birlikte özleşmiş artık o doğanın adamı olmuş çıkmış.Emmet kaybolduktan 6 ay geçtikten sonra bir sinyal alıyorlar ve ailecek amazona adamı aramaya gidiyorlar.Ve Emmet'in kayboluş sebebi ve ne peşinde olduğuna dair cevaplar aramaya yola çıkıyorlar.Başlarına geleceklerden habersiz olan ailenin hikayesi böyle başlıyor.Yolculuğa kanal ile birlikte çıkıyorlarr ve sonrasını hatırlamıyorum bir çırpıda izledim.


Aslında kalite bakımından baktığımda çok iyi olduğunu söyleyemem.
Ama konu yönünden gerçekten sarıyor.Ayrıca paranormal activity'nin yapımcılarından çıkan bir dizi.Ve yine onda olduğu gibi amatör kamera ile çekilmiş.Ki bence bu daha gerilimli yapıyor diziyi.Dizide doğa üstü olaylar var. Bilmiyorum ben etkilendim.tavsiye ederim herkesin seveceği bi tarz değil ama ben sevdim umarım sizde seversinizz ;)


selly

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder