23 Haziran 2012 Cumartesi

"kanat güner"

Hey millet,ben ölmeye karar verdim! Niye biliyor musunuz,çünkü yaşım yirmi yediye geldi dayandı,benim gibiler fazla yaşamamalı.Allah korusun ya ölmeye değil de,üremeye karar verseydim! Neyse ki aklım hala başımda,sahneye girmem gereken yeri ayarlayamadım ama çıkmam gereken yeri biliyorum.Kendinize iyi bakın,kötü alışkanlıklardan uzak durun...
diyordu uyarıyordu uyuşturucu konusunda,ölecekti biliyordu ölürken en azından yaşadıkları bilinsin istedi yaşarken yapamadığını ölürken yapmak istedi,birileri sesini duysun,uyuşturucu kullananlara sadece serseri gözüyle bakılmasın kurtarmak ve topluma kazandırmak için çalışmalar yapılsın istedi,ve alt kültür edebiyatı olarak kabul edilen alanda "eroin güncesi" adlı kitabını yazdı.


mor ve ötesinin solisti harun tekin canlı yayında reha muhtarın proğramına katılan kanat ı izledikten sonra o kadar etkilenmişti ki ona bir şarkı yazar "canlı yayın" şarkının adı,kitabın başında harun tekin ile yapılan bir röportaj var harun tekin kanat hakkındaki düşüncelerini anlatıyor..




kitabı yayınlandıktan 13 ay sonra beyoğlundaki bir sinemanın tuvaletinde hayata veda etti..






























"Elimde enjektör, öylece kalakaldım. Çok klasikti, ama ben de arkamda bir şeyler bırakmalıydım. En azından ölümü tercih ettiğimi bilmeliler, diye düşündüm."


"Aslında hiç kimseye hiç bir şey borçlu değilim; alışverişi keseli çok oldu. Amason kez bir iletişim denemesi yapabilirim. Uzaya gönderilen, hedefi yüz yıllarca ışık yılı uzakta olan sinyaller gibi."



Sigaraya 15 yaşında başladım. İçkiyle tanışmam çok çok önce olmuştu, babam sağolsun! "İstanbul'a git" dediği için de, "bak burası Taksim, şurası Kadıköy, burda karşıya geçmek için arabaların durmasını bekleme; sen geç onlar dururlar" deyip bırakıp gittiği için de sağolsun.
"17 yaşındaydım, İstanbul'da yapayalnızdım.
NİHAYET ÖZGÜRDÜM! Fakülteye başlar başlamaz tokat, tokat, tokat…"

"Ya Allah yoksa?
Devlet, hükümet olmasa?
Para?
Bütün yaşayacağım bu dünyada olacaksa?
Karşı olma hakkım varsa?
Ya ben beni yönetenlerden daha zekiysem?
Niye bazı şeylere anlamasam da uymak zorundayım?
Şu kocaman dünyada bana niye bu kadar küçük bir rol verilmiş?
Ya seks?"

yazdıklarından sadece bir kaçını paylaşmak istedim sizlerle herkesin okuması gereken bir kitap bence ben bşladım ve tek solukta bitirdim,birisinin 10 yıl içerisinde ölüme adım adım yaklaşmasına tanık oluyorsunuz..

söylemeden edemeyeceğim,kanat reha muhtarın haber proğramına çıktığında ben ilk okula yeni başlamıştım ve hatırlamıyorum bugün paylaşımı yapacağım diye söyleşiyi arayayım dedim o kadar uğraşmama rağmen mor ve ötesinin kanat hakkında yaptığı şarkıdan öteye geçememem ne acı..

kanat ında dediği gibi "Evet, artık bitti, perde! irolin



1 yorum:

  1. Vayy yazıdan etkilendim teşekkürler paylaşım için cnm.Ayrıca kitabı da çok merak ettim..

    YanıtlaSil