3 Eylül 2012 Pazartesi

zifiri

karanlıkların içinde aydınlık var mıdır her zaman??,gecedeki en karanlık zaman tanyeri ağarmadan önceki karanlıktır,bu söz doğru mudur,benim kendimi karanlıkta hissettiğim zamanların fazlalığını düşünürsem,aydınlık ne zaman olacak??
Kendi kendini karanlığa sürükleyen insan mıdır,secret kitabının temelini oluşturan düşünce gerçek midir? eger gerçek ise  benim evrene yolladığım enerjiler nereye gidiyor?temelde bir hata var ama nerede ben anlayamadım,belki de hayatı başkalarının gözünden anlamaya çalıştığım içindir,okuduğum kitaplarda yazılanlar gibi değil hayat ya da benim olmasını hayal ettiğim gibi.
Bir sürü dileğim vardı;bazıları gerçek oldu,bazıları olmadı.Gerçek olmayan dileklerime üzülüp,gerçek olanların mutluluğunu yaşayamamam benim kendi aptallığım belki de.Tüm dileklerime sahip olmak istemem beni açgözlü ya da doyumsuz mu yapar?
Peki arkadaşlar:onlardan ne haber,varlığı beni çok mutlu edenler var,peki onlar da mutlular mı benimle birlikteyken.Hayatımdan çıkartmak istediğim insanlardan neden kurtulamıyorum,belki de herşeyi bırakmalıyım,düşünmeyi de..

Hayat benim için şu an bu fotoğraf gibi karanlığın içinde durduğum bir yer var ve oradan aydınlığa bakıyorum yanımda selly var tabiki=)Aydınlık beni istediğim kadar mutlu edecek mi peki?benim gibi düşünen insan sayısı  ne kadardır acaba? ancak en önemli sorum şu;bu yazıyı kaç kişi okuyup da nasıl bir durumda olduğum hakkında bir çıkarımda bulunmak özenini gösterir??

irolin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder