12 Ağustos 2012 Pazar

jeneriklere taktım

Kısa ve öz konuşcam.Jeneriklere takmış durumdayım.İzlediğim şeylerin openingleri sürekli aklımda.Otobüsdeyken,yoldayken,uyurken,ne halt ediyosam işte hop diye aklıma geliveriyo. Deli misin lan? diyeceksiniz.Bi ara defalarca game of thrones introsunu izledim ya yok böle bişe.paylaşalım:2.video

*Sonra yine sevdiklerimden True Blood'ın jenerik çok güzel. Şarkı zaten çok hoş Jace Everett'den 'Bad Things' parçası ile giriyor. Yalnız dizinin giriş klibi çok ilginç.Saçma sapan alakasız şeyler,saçmalayan insanlar,sapkın tipler var. Biraz sinir bozucu yani yinede alıştık :D Durun onunda girişi atim ne demek istediğimi anlicaksınız ilk video.
 *Animelerden Bleach'i bilirsiniz.Ha onun ilk sezonla üçüncü sezon girişi çok hoşuma giderdi. Türk dizilerinden Suskunlar hoşuma gidiyo bide şu aralar Bir Zamanlar Osmanlı Kıyam diye bir dizi var Trt1de yayınlanıyo onu izliyorum ve jeneriği çok hoşuma gidiyo onunda  linki atim:

Bi ara hatırlatın da filmlerde geçen soundtracklardan da bahsedelimm ;) selly

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder